Duik in zee met een professional

Wat maakt een website commercieel aantrekkelijk? Hoe zorg je voor een professionele uitstraling? Wat geeft het net die extra oempfff? Zo'n website lijkt verdacht veel op het bereiden van het Italiaanse gerecht timbala. Een intensieve exercitie, want je staat synchroon meerdere maaltijden te koken. Net als lasagna is ook de timbala opgebouwd uit verschillende laagjes gehaktsaus, pasta en bechamel, die samen zorgen voor een smaaksensatie van het hoogste niveau. Op je bord een overweldigend resultaat, mits goed gemaakt. Wat je kunt verwachten is een applaus van je gasten. Maar subtiele details, alleen de beste producten, veel vers geraspte nootmuskaat en zelfgemaakte bechamelsaus, maken het verschil.

Krijgt u alle lof voor uw website, dan is dat leuk. Uiteindelijk is het echter de bedoeling dat bezoekers van uw site worden aangespoord om iets te doen. De website is immers uw 24/7 geopende winkel, waar klanten van harte welkom zijn tot het aankopen van banken, stoelen, boeken en dingen die je eigenlijk niet nodig hebt, maar toch graag wilt hebben. Haal er daarom het meeste uit en stop er die speciale ingrediënten in die het geheel complementeren. Of zelfs naar een hoger plan tillen. Zorg voor een spetterende opening. Combineer mooie foto's met heldere teksten. Houd uw potentiële klanten vast, verleid ze en zorg dat ze met ú in zee duiken.

Ingenieuze indeling, logische opbouw en een kloppend hart

Wanneer u ervan uitgaat dat een website een geweldige verkoopbrochure in 3D is, dat er zoveel vanaf kan hangen, dat een lekkere website misschien net dat verschil kan maken, zegt GMtekst: "investeren maar, één keer een flinke opdracht en u heeft de kosten voor perfecte teksten of een professionale aanpak van uw website er al uit." Het idee van het ziet er toch goed uit, is in dit licht te mager. Dat is een lasagna zonder bechamella. Een website heeft een professionele uitstraling, doordat overal slim over nagedacht is. Het heeft een ingenieuze indeling, een logische opbouw, een kloppend hart. Schrijven voor een website is de kunst, maar ook een vak apart. Dat schreeuwt om een professionele tekstschrijver die uw bedrijf perfect neerzet zoals GMtekst dat kan doen! Ondertussen kunt u gewoon lekker door met uw eigen werk.
Ok, ok, het is misschien goedkoper als die goede kennis de website maakt, maar durft u hem of haar te melden dat de site er eigenlijk toch niet zo uitziet zoals u in gedachten had. Sorry, maar wat had u eigenlijk in gedachten? Misschien een website die lijkt op de site van een flitsend automerk, computergigant of een nieuwe mobiele aanbieder? Na drie etentjes, twee bossen bloemen en vijf flessen wijn, wat ook behoorlijk in de papieren kan lopen, denk ik bij mezelf: duik in zee met een professional. Met GMtekst kunt u zakelijke afspraken maken over de prijs en het eindresultaat. Want één ding is zeker: een mooie website verhoogt en versterkt de uitstraling van uw bedrijf. Dat ziet u, dat voelt u, dat leest u. Bezoekers van uw website veranderen in potentiële klanten. Dát is wat ondernemers (moeten) willen, maar dat betekent ook investeren. Voor niets wordt het eb en vloed, stroomt het water onder de brug en begint morgen een nieuwe dag.

Neem uw bezoeker aan de hand

Of een website er goed uitziet, daar valt over te twisten. Ik zie veelvuldig prachtige websites, maar zijn ze ook professioneel en commercieel? Al snel verdwaal je in een oerwoud van slogans, oppoppende reclames over het feit dat u de miljoenste bezoeker bent (en dat is geen grap). Help! Neem uw bezoekers stevig aan de hand door uw website en laat zien wat u voor de klant kunt betekenen. Hoe u dat doet? GMtekst gaat graag voor u aan het werk. Meer weten? Wandel eens op uw gemak rond op de website van GMtekst en proef de sfeer. Buon appetito!

Reacties

Populaire posts