Word de beste versie van mij!

Ik stop met patat, Döner kebab en jus
Voed mezelf met ruccola, lof of veldsla
Ik denk gewoon aubergine in 2016 en begin niet morgen of maandag, maar nu

Denk groente als je eten gaat maken
Shop broccoli, bloemkool en pastinaken
In plaats van biefstuk, kip of tartaar
Roerbak in een pan die wortelen en prei

Ik word echt de betere versie van mij
Rammelend van de honger volhouden
Week na week sporten op water en sla  
Ook al heb ik trek en ben ik verkouden

Alleen dat joggen over straat is best fijn 
Maar het zou zoveel leuker zijn 
met een levensechte fitbuddy incluis wasbordje galopperend aan mijn zij

Zo word ik kwalitatief zeker weten
In 2016 de beste versie van mij!
Ik kijk in de spiegel en voel heus
een strakkere linker- en rechterdij

Ik ben er bijna en jij?

xxx

Geschreven voor Club Fatale 
Den Haagfm, 3 januari 2016

Reacties

Populaire posts