Happy Me Time

Oké, de zomer was heerlijk
Vakantie in Italië fantastico
Maar hang tien vlaggen uit
met gouden wimpels
Het is nu weer Mamatijd!

Kinderen naar school
Maandag wasdag
Woensdag vegetarisch gehakt
Vrijdag pizza of patat 
Lang leve de ochtendstress
In de rugzak gaan
boterhammen, boeken
vers gekaft en zelfvertrouwen 
keurig vacuüm verpakt

Ik geloof in jou
Je bent een kanjer
Je bent mijn eigen
vormgegeven conceptstore
Mijn Haagse droom

Maar nu
Nu is het Mamatijd
Of beter gezegd: Me Time
Ugh

Ik schenk
mezelf en m'n lief
geen bier, maar een groot
glas wijn. Bij voorkeur rood
Samen zien we
de zon in de zee 
stranden. Ik geniet
Purperen vuur, lome temperatuur

We maken eindeloze
wandelingen en rond
de morgenstond
spring ik uit bed
Het is de mooist tijd
van het jaar mijn 
Indian summer en samen 
roken we de vredespijp

Kus van Geraldina
Geschreven tijdens de kick off van Club fatale, Den Haag fm

31 augustus 2015

Reacties

Populaire posts